Skip links

Termeni și condiții

 

1.DISPOZIȚII GENERALE VÂNZĂTOR:

SC MINIARTSHOW SRL, cu sediul profesional în Dragomiresti Deal, Județul Ilfov, Strada Școlii nr. 20, avand CUI: 29897738 , Atribut fiscal: RO, Nr. de ordine în registrul comerțului: J23/611/2012. Cumpărător: persoana fizică, juridică sau altă entitate care se înscrie pe site și plasează o comandă care va fi confirmată ulterior de către vanzator. Comanda: solicitare efectuata de către cumparator cu scopul de a-și achiziționa unul sau mai multe produse comercializate de către vânzător. Produse: bunuri comercializate de către miniartshow.ro pe care cumpărătorul le poate achiziționa în urma efectuării unei comenzi. Contract: document justificativ încheiat între cele două părți (cumparator si vanzator) în baza căruia vânzatorul se obligă să plaseze comanda, iar cumpărătorul se obligă să achite comanda.

2.INFORMAȚII DESPRE PRODUS:

Produsele commercializate de catre MINIARTSHOW.ro sunt produse noi și vin însoțite de factura fiscală conform legislației în vigoare. Produsele sunt livrate în limita stocului disponibil conform prevederilor contractului. miniartshow.ro isi asuma dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care se produce o eroare de sistem, produsul respectiv nu se mai află în stocul magazinului, produsul este neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente. Prețurile de achiziție coincid cu prețurile aflate pe site. Preturile afisate la produse sunt exprimate în RON și conțin TVA 20%. Cumparatorul este obligat sa achite doar contravaloarea produselor, celelalte costuri fiind suportate exclusiv de vanzator. Vă asigurăm că valoarea comenzii dumneavoastră nu se va modifica odată ce aceasta este confirmată prin email. miniartshow.ro nu ofera nicio garantie în afară de cele prevăzute de legislația aplicabilă pe teritoriul României. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferente de culoare ce pot apărea între imaginea afișată pe monitorul dumneavoastra si culorile produsului sau decalajele ce pot apărea în legătură cu dimensiunea produselor datorită particularităților acestora.

  1. DREPTURILE CONSUMATORULUI (PERSOANĂ FIZICĂ) PREVĂZUTE ÎN LEGEA NR.449/2003, ART. 9-14:

“Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele. Art. 10 – În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14. Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b. importanţa lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi. Art. 12 – Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare. Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator. Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”

 

  1. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE:

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda intelegeti ca datele dvs. personale vor fi incluse in baza nostra de date si ca vor fi prelucrate in temeiul contractului electronic dintre parti (Termeni si conditii).

Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru,  fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR).

 

  1. COMANDA:

Pentru efectuarea unei comenzi este necesar ca bunurile dorite sa fie adaugate in cosul de cumparaturi. Dupa ce sunt adaugate bunurile in cos, acestea vor fi impachetate si trimise catre destinatar in cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii. Daca nu se efectueaza finalizarea comenzii, produsele adaugate in cos nu vor fi rezervate in vederea expedierii catre client. Odata cu finalizarea comenzii, cumparatorul garanteza ca datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumparare sunt corecte, complete si adevarate in momentul plasarii comenzii. Comanda se considera finalizata din momentul in care cumparatorul primeste confirmare electronica prin email si urmeaza apoi sa intre in procesul de livrare care dureză 4-5 zile lucrătoare.

  1. MODALITATE DE PLATĂ:

Plata se efectueaza cu cardul sau prin ramburs in momentul primirii coletului.
Comenzile plasate pe teritoriul Romaniei costa 19 de lei.

  1. ANULAREA COMENZII:

Anularea comenzii este aplicabila doar clientilor persoane fizice, conform legislatiei in vigoare. In cazul in care clientul doreste personalizarea/modificarea produselor achizitionate, anularea comenzii si restituirea contravalorii produselor comandate nu se efectueaza.

  1. RECLAMAȚII:

In cazul unor eventuale conflicte intre SC MINIARTSHOW SRL si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea lor pe cale amiabila in minim 30 de zile lucratoare. Daca rezolvarea pe cale amiabila intre cele doua parti nu va fi posibila, conflictul se va solutiona in instanta competenta conform legilor in vigoare.

  1. FRAUDĂ:

Orice incercare de a accesa datele personale ale altor utilizatori, de a modifica continutul site-ului miniartshow.ro, sau de a afecta performantele serverului pe care lucreaza site-ul miniartshow.ro, va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita de catre autoritatile competente conform legislatiei in vigoare.

Fii la curent cu magia MiniArtShow (by Ioana Ginghină)!
Abonează-te la newsletter-ul nostru și ai 10% reducere la primul produs achiziționat!
Fii la curent cu magia MiniArtShow (by Ioana Ginghină)!
Abonează-te la newsletter-ul nostru și ai 10% reducere la primul produs achiziționat!